2barnsfamiljen

Alla inlägg under december 2013

Av Malin Berg - 22 december 2013 12:38

Sista jobbpasset idag innan jag får lite julledigt. Är väldigt glad för att jag får vara hemma med familjen på julafton, det betyder mycket.

Och jag är inte det minsta ledsen för att det är snöfritt ute. Det enda är väl att barnen inte fått åka så mycket pulka som de gillar. Men än är inte vintern slut.

Lilla stumpan där hemma håller på att tappa sin första tand. Den hängde på en trekvart igår, men hon vägrade att röra den, hon tycker den ska få lossna själv.
Se om tandfeen kommer innan jultomten i år. ;)

Av Malin Berg - 13 december 2013 18:56

Har trots denna otursdag, haft en väldigt bra dag. Började morgonen med julkalendern med barnen sen på förmiddagen kom Linda med sina pojkar, vi tog en promenad, för att sedan värma oss hemma, eftersom jag tidigare satt en lussebullsdeg på jäsning, så det var bara att kavla upp ärmarna och börja dega. Så senare kunde vi fika på nygräddade lussebullar och en kopp kaffe.
När de åkte hem åkte jag och barnen och handlade fredagsgott. Sen skjutsade vi in Mathias som ikväll skulle på julbord med jobbet.
När vi åter var hemma lagade vi till tacos. Mycket gott. Sen klädde vi julgranen.

Nu sitter jag här med ett glas vin och bara andas ut och saknar min andra hälft...<3

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards