2barnsfamiljen

Alla inlägg under mars 2014

Av Malin Berg - 28 mars 2014 19:04

Tog en sväng till loppisen på lysingsvägen och fyndade då en stor grön ryamatta för bara 250:-
Nu blir det fredagsmys. Imorgon bitti väntar jobb.

Aj

Av Malin Berg - 26 mars 2014 12:27

Dags för visdomstanden att ryka. Allt var ok. När bedövningen gjort verkan kändes inte ett dugg. Ingen smärta i allafall. Men fy vad han drog upp munnen för att komma åt. Lite skakig i benen när han säger nu använder jag borrmaskinen. En liten tandläkarborr var som en fis i jämnförelse. Det borrade i hela skallen. Men snabbt gick det, 30 minuter och så var det klart!

Nu har den där bedövning börjat sluta verka. Aj aj fy fan vad det gör ont. Tagit värktabletter+vetekudde.

Så nu sitter jag här och tycker väldigt synd om mig själv.

Av Malin Berg - 22 mars 2014 13:35

Under veckan i Göteborg, gav vi varann i gruppen smeknamn. Jag blev en filidutt. Ni vet den hårda karamellen.
Lite salt, lite söt och lite sur. Hihi

Av Malin Berg - 19 mars 2014 12:33

Imorgon ska det bli introduktion på träningshuset i V-by.

Av Malin Berg - 12 mars 2014 23:17

Huvudet är fullt med saker. Typ som en torkktumlare. Imorgon är det sluttenta på veckans utbildning...hoppas ni håller tummarna för mig!!

Träffa
de Camilla på en fika. Åh så kul att ses. Fatta att det är ca 7 år sen sist. Fasen inte klokt. Nu har vi sagt att nu finns inga ursäkter för att inte höras, både mobilnummer och fejjan. Och efter denna date, så blir nog inte steget att slå en pling lika stor.

Nu ska jag sova!!!

Av Malin Berg - 11 mars 2014 22:53

Massa info, väldigt kul och intressant.
Käkade på Texas Lorn Horn ikväll. Mätt som tusan. Slappat på hotellrummet med surret från tv i bakgrunden. Pluggat en del och vilat en del. Nu är det dags att sova. Nya utmaningar väntar.

Av Malin Berg - 10 mars 2014 22:49

Mätt i magen, grekisk mat ikväll. Och födelsedagssång av mina härliga kollegor.

God natt från Götet

Av Malin Berg - 7 mars 2014 05:45

En tidig promenad med Bella nu på morgonkvisten, jättehärligt.

Igår var vi som sagt hos frissan, Amanda var superduktig, hon bet ihop trots att hon är grymt håröm.
Jag klippte bara lite, har ju kvar samma typ av frilla, men färgen är den stora förändringen.

Ska duscha lite nu sen ska jag krypa ner under en filt i soffan och ta det lugnt, ikväll smäller det!!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards