2barnsfamiljen

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Berg - 3 mars 2012 17:47

Vad livet känns så bra just nu. På jobbet går det jättebra. Är så otroligt glad för att jag nu har ett schema att gå på. Jag hade inte riktigt vågat tro att min chans skulle komma så fort. Hade trott att tiden då jag hela tiden var på vakt på telefonen inför nya tillfällen till jobb. Att kunna planera en vecka är lyx. Att kunna lova barnen olika aktiviteter känns i hjärtat, på ett bra sätt naturlitvis.


Jobbade i natt, men under gårdagen så hanns det med att grilla korv. Smakade riktigt gott. Så kom hem i morse från jobbet, rätt trött, så var inte svårt att somna trots att barnen var hemma.

Vaknade och blev glad när jag drog upp rullgardinen, ännu en solig dag. Våren är här!

Vi begav oss in till stan, åt lunch och köpte lördagsgott. Måste ha lite till vårat mys ikväll. Då vi börjar med en bastu och sen melodifestivalen.


Imorgon får vi besök så då kommer barnen få leka. Hoppas på ännu en solig dag.

Men nu är det dags för kvällsmackan till barnen och sedan sängen.


Ha en fin helg!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards