2barnsfamiljen

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Malin Berg - 28 december 2012 08:54

Så var denna julen 2012 över. På nått sätt så är det med blandade känslor, samtidigt som jag tycker om julen så är själva nedräkningen och uppladdningen mycket mysigare än när själva julafton är. Och dagarna efter skulle jag gärna plocka ner alla julsaker och börja plocka in våren i huset.

Men vi är mer än nöjda med julen. Lagom med julklappar till barnen och bara bra saker som de har haft stor nytta av. De har målat, spelat spel och tittat på film.


Igår så var jag på team sportia och inhandlade ett multigym, låter kanske större och dyrare än vad det är. Det är faktiskt bara två rep, typ spännband som sätts fast med en hake i en gummistopp som kläms fast i dörren. Sen kan man göra massa styrkekövningar. Mitt hemmagym börja sakta men säkert att byggas upp.


Sen så fick jag en bra bok av Mathias. "Femtio nyanser av honom" som var och varannan kvinna har läst eller är full gång med att plöja i genom den. Men den är svår att lägga ifrån sig.


Barnen ska till dagis, sista dagen innan lite ledig igen. När de är lämnade åker jag och handlar inför nyår och resten av veckan. Sen så blir det ett träningspass.


Ha en bra fortsättning på 2012 och hoppas alla får en bra början på 2013!!



Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards