2barnsfamiljen

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Malin Berg - 16 april 2013 08:08

...du är inte efterlängtad, ge oss ljumma mornar med sol istället.
Men trots det trista vädret blev det en långpromenad med Bella imorse.
Nu har vi hunnit att äta frukost, jag och barnen, och nu står dagens viktväktarmiddag på spisen, currykorv med äpple och broccoli till det matvete.

Igår provade jag att göra gazpacho till lunch till mig och barnen. En kall soppa med bl.a krossade tomater och paprika. Den var helt okej, perfekt snabblunch om tiden är knapp och så är det ju 0 points värde på rätten, vilket är toppen om man vill spara lite points till senare på dagen, men helt ärligt har jag strunat i poäng hit och dit och bara valt recept som ser gott ut och det har ju gått bra ändå, eller hur?
Och hur man kan äta en soppa med barnen utan spill. Amanda hon kan!!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards