2barnsfamiljen

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Malin Berg - 26 februari 2014 20:19

Fyndat lite böcker, även en ljudbok till nästkommande pendlingstimmar.

Av Malin Berg - 26 februari 2014 07:21

I måndags åkte vi till stadsparken, tog med en fikakorg och njöt i det helt underbara vårvädret. Vi var ute i flera timmar innan det var dags att dra sig. Hem och laga middag och sedan tog vi en kvällspromenad allihopa. Efteråt badade barnen, och var härligt trötta, och somnade till godnattsagan.

Igår var barnen på dagis relativt tidigt. Jag hann hem och fixa kvällens middag, för att sedan bege mig mot jobbet och ett kvällspass.

Idag ska Amanda till förskolan, en förberedelse för vad som väntar i höst. Tänk min lilla tjej har blivit så stor.

Men nu innan vi sätter oss och äter middag så ska jag köra en träningspass. Powerwalk, löpning och sedan Paoloövningar.

Trevlig onsdag!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards