2barnsfamiljen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Malin Berg - 6 augusti 2011 22:40

Vilken dag, jag är så glad för denna, vi har haft det så trevligt. Vi började dagen med att besöka systemet så jag kunde köpa mig en flaska rose till kvällens middag. Därefter åkte vi som sagt till Blackstad och deras auktion som hölls utanför bygdegården. Vi ropade först in låda med lite av varje. Bl.a en kaffeburk med dosering. Sedan hade jag koll på en bricka med 13 kaffekoppar och 6 tillhörde fat i glas. Vi ropade in det, utan att behöva stöta på motstånd, så vi fick köpa dom för ynka 20:-

Imorgon blir det premiär för både kaffeburken och kopparna till frukosten, men de efter min sovmorgon.

Vi åt en härligt middag ute på altanen. När barnen kommit i säng blev det film för oss, men kan som vanligt inte riktigt hålla mig vaken. Vi avslutade denna bra dag med en bastu och en skön dusch, snart ska jag kliva ner i sängen.

Vad morgondagen har att bjuda på, det vet ingen än.



Av Malin Berg - 6 augusti 2011 08:00

Veckorna springer iväg, bara två veckor kvar på jobbet. Det är inte klokt vad tiden har gått fort. Kalendern inför hösten står ännu tom ( kanske kan bli ändring på det) 

Denna helg är ledig. Den ska spenderas i Blackstad och auktion, se om man kan en sväng förbi cafet också.


Texas är bara för söt , han och Amanda har innan suttit och ätit kvällsmat ihop, hon en smörgås och han välling, men nu när han sett att hon äter det så nobbade han vällingen och hellre åt en smörgås, men det är lite för lite för en kille som står i växten. Så vi provade att ge han vällingen innan hon åt sin smörgås, då gick det helt strålande. Nu vägrar istället släppa flaskan...hihihi



Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards