2barnsfamiljen

Alla inlägg under april 2013

Av Malin Berg - 8 april 2013 14:49

....utefika!

Av Malin Berg - 3 april 2013 08:34

Imorse fick det äntligen bli en långpromenad, det var bara på med understället och sen iväg. Tog med mig Bella, vilket hon uppskattade. Fick nästan lite flashback när vårvinter solen lyste i ansiktet och frisk luft i lungorna, hur allt en gång började, min långa resa mot ett friskare och lättare liv.
Nu har jag laddat på med energi genom en god frukost. Försöker att öka proteinintaget, eftersom det är viktigt i samband med träning, för musklernas uppbyggnad. Så varje morgon äter jag mild naturell yogurt med fullkornsflingor i har jag också hallon, knäckebröd med kalkonpålägg, blåbärsproviva och daglig energi brustablett, ibland även nån frukt, idag blev det banan.


Igår var det sista danskursen, så nu blir det att praktiksera i verkligheten, det är inte allt för långt bort, redan på lördag är det klubbdans med middag och dans.
Det ser vi båda fram emot.

Nu ska jag fixa min lunch idag, vegetarisk chili.

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards