2barnsfamiljen

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Malin Berg - 27 mars 2013 17:12

Av Malin Berg - 27 mars 2013 07:07

Snart är påsken här, då åker vi till mamma och pappa på fredag och till hans föräldrar på lördag.
På kvällen ska vi laga mat, ville testa ur min nya kokbok där dom både ger middagrecept och vintips till, ja till och med passade bakgrundsmusik.
Imorgon är det påskfest på dagis, då ska barnen gå, även att de är lediga och hemma med Mathias. Köpte förkläde och sjalett till dom. Påskäggen är redan fyllda och redo att gömmas. En skattkarta ska göras. De gillar ju Jake och piraterna och kapten krok.

Idag ska jag äntligen iväg och klippa mig och färga.
Vilken färg har jag inte bestämt mig än för, men har tänkt så likt min naturliga hårfärg som möjligt.

Nu är det dags att kliva upp och dra på träningskläderna. Sen kör jag ett löppass och styrketräning. Kan tipsa om en väldigt bra sida. gymglam.se
Där har jag hittat mycket styrkeövningar.

Ha en fin dag!!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards