2barnsfamiljen

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Malin Berg - 10 april 2011 10:00

Söndagmorgon och klockan är bara 10, men ändå känns det som att hela förmiddagen gått, men har man två barn som är morgonpigga så är det bara att vänja sig. En dag kommer vi säkert få tjata upp dom ur sängen istället.


Dagen idag är tänkt så här, handla inför veckan, gå på bio i Gamleby med Amanda, det ska bli Laban för hela slanten. Sedan om jag hinner ska jag åka och träna.


Förtillfället leker Amanda mamma ute i köket, dockorna får gröt i sina små magar. Ja, gulligt är det minsann!


Är spänd av förväntan på tisdag då jag ska på antsällningsintervju. Vill så gärna ha jobbet, men måste sänka mina förväntningar, det är fler som söker och det kan alltid finnas dom som har bättre meriter, men jag måste tro på mig själv! Så får sträcka på mig och titta in i spegeln och säga till mig själv! Jag är bra, jag är duktig, jag kan!!


Så tills vi hörs igen, ha det bäst!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards