2barnsfamiljen

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Malin Berg - 12 april 2011 20:43

Barnen fick bada ikväll igen, det uppskattades. Efter en dag med mycket bus och en del utomhus lek, trots duggregn och snålblåst så var badkaret med ljummet vatten en höjdare.

Just nu går tvättmaskinen+torktumlare på högvarv, då jag vill få kläderna tvättade och klara i morgon när jag åker och hälsar på en klasskompis och hennes dotter.


Strax ska jag gå upp till sovrummet och dra på tv 3 och "kniven mot strupen" och därefter "pluras kök".

Får sedan slå ihop de blå efter en bra dag! Svärföräldrarna ringde och frågade hur det hade gått idag på intervjuen idag. Det uppskattades väldigt mycket att dom hörde av sig. Jag vet att dom är minst lika förväntasfulla som jag hur det kommer gå. Och det känns fantastiskt bra!!



Av Malin Berg - 12 april 2011 11:22

Nu har jag gjort mitt, nu är det bara att vänta.


Ska snart lyfta baken från stolen och laga till lunch, städa lite, eftersom Kerstin och hennes barn kommer på besök.


Imorgon ska jag även in till stan, passa på och posta dagisansökan. Ska möta en fd klasskompis som ska köpa Texas urväxta björnoverall.


Ha det bäst!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards