2barnsfamiljen

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Malin Berg - 3 november 2011 12:19

Idag har jag barnen hemma. Jag har inget jobb inplanerat så jag ville spendera lite tid med dom. Men kunde önska ett bättre väder, för detta är riktigt deppigt!

Men vilken tur att så många andra saker håller mitt humör uppe.

Lunchen är i ugnen, kycklingfile och pommes. Efter lunchen ska jag färga håret, köpte en jättesnygg färg på Ica Maxi, hasselnöt.


Var på utvecklingssamtal igår för Amanda. Jag blir så stolt, det händer så mycket. Att dagis sedan gör så mycket för att Amanda ska få den stimulans hon behöver och även locka fram den kreativitet och nyfikenhet hon bär på, är så bra!


Har lite smått börja fundera på julklappar. Till Amanda är det desto lättare, än till Texas. Han har ju fått ärva så pass många saker av Amanda, men har sett på lekmer.se att de har en del bra pekböcker och badleksaker som skulle kunna passa.


Nu är det mat!


Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards