2barnsfamiljen

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Malin Berg - 25 november 2011 13:39

Så var det fredag igen. Ska strax hämta barnen på dagis. Denna morgon gick som på räls. Trots att vi alla sov till halv åtta ( eller jag, rättare sagt, Amanda vände sig om och sov vidare när jag försökte väcka henne.) Så jag fixade frukosten och la fram kläder. Efter en stund vaknade barnen och det gick så smidigt allt. Vi kom tilloch med för tidigt till dagis...


Medans dom har lekt på dagis har jag varit och handlat inför helgen. Usch vad jag ogillar fredagshandligen, trångt och varmt och bökigt...då var klockan ändå bara kring 11. Är alla lediga på en fredag???


Köpte fina tabletter till bordet med julmotiov. Ska överraska barnen, tänkte jag.

Så ska jag även överraska dom nu när jag hämtar dom. Ska ta en promenad till Godishuset med dom. Tror jag dom uppskattar!


Idag kom även min laddare till min nya HTC Sensation, det hade blivit nått fel, men nu är allt fixat! Är riktigt nöjd med den. Praktiskt att ha internet med sig i fickan.


Ha det fint!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards