2barnsfamiljen

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Malin Berg - 17 november 2011 09:03

Morgonen har varit än så länge rätt lugn, barnen börjar inte förrens vid elva på dagis, för jag börjar vid kvart i tre på jobbet idag. Så om en stund tänkte jag dra med mig barnen ut, så det får leka, när jag kikade ut när vi steg upp det såg betydligt kallare ut än vad termometern visade. När barnen är lämnade får jag nog passa på att handla inför helgen, jobbar ju imorgonkväll med och sen hela helgen, men då är iallafall lördagen en morgontur.


Igår beställde jag en ny mobil. Det blev en HTC Sensation, med abbonemang hos 3. De hade dom betydligt bästa priserna. Så nu längtar jag tills att jag får hämta den.

Iförrgår så bokade vi även årets julbord. Vi har ätit dom två senaste åren på Tindered, så jag kände att vi kunde prova ett nytt ställe. Så i år blev det Tofvehult. Först är det skapligt nära och så skulle det vara en hemtrevlig känsla, just för att det bara finns plats för 35 personer. Jag hoppas att det blir en bra upplevelse.


Ha en fin torsdag!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards