2barnsfamiljen

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Malin Berg - 9 november 2011 18:27

Dagen började tidigt, trött som bara den, varför lär jag mig aldrig att lägga mig tidigare. Men var hemma från jobbet kring lunchtid, så tog lite mat innan jag hämtade bustrollen från dagis.


Under kvällen har jag och barnen plockat bort alla leksaker från hallen och alla andra ställen där det dräller av leksaker. Barnen får förvara sina saker på sina rum. Nu när de har så mycket förvaringsmöbler. Och igår kom Amandas garderob som vi fått av en kompis på plats.

Så det blev en ommöblering av rummet, och nu är det riktigt bra. Sängen har äntligen en lampa, för godnattsagor. Vilket förövrigt är väldigt mysigt att läsa nu, eftersom Amanda tyst sitter och lyssnar, innan skulle hon kommentera och peka på varenda grej. Igår somnade även stumpan av sagan.


Strax är det dags för kvällssmörgåsen och mjölken. Som Texas också äter nu. Han har ratat vällingen.

Ha en fin kväll!


Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards