2barnsfamiljen

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Malin Berg - 14 maj 2011 06:13

Klockan ringde tidigt igår morse, men var någolunda pigg, hade ju en dag med shopping som väntade så det ändrade humöret.

Barnen kom iväg med Mathias som skjutsade dom till mamma som skulle ha dom hela dagen. Tack för att du ställde upp!! <3

Åt lite frukost, sedan så begav jag mig bort där bussen skulle plocka upp oss. En fyra timmars bussresa tog oss till paradiset för oss shoppingstokiga! Vi dela upp och för vi ville kolla på olika saker, så jag gick själv, men det var riktigt skönt. Hittade i princip allt jag var ute efter. Men även mycket saker som jag inte tänkt, men än så länge inget "onödigt".

Nu längtar jag efter att få hänga upp de nya gardinerna i både tvättstugan och sovrummet och bädda nya sängar med frächa sängkläder. Men först idag ska vi måla väggarna i rummet där bastun ska stå vita, tvättstugan ska också bli vit.

Nästa vecka kommer bli en händelserik vecka, bastun kommer hem på måndag, sängen på tisdag och glaset till inglasningen på torsdag.

Hittade även en baddräkt, så nu kan jag vara lugn inför simhallen på söndag, Barnen har också fått nya badkläder, Texas fick en UV-dräkt, medans Amanda fick en baddräkt. En ny röd-grön keps som var beställd av fröken Amanda hittades också, en röd, men gröna blommor, se vad hon tycker, se om jag får godkänt. Presenter till systersönerna som Amanda och Texas ska på kalas hos. En del Pippi grjer, både små figurer, en plånbok och det bästa av allt, pippikläder, så nu kan hon klä ut sig till Pippi, men det får vänta och bli en present till henne.


Nu hör jag små tassande steg i trappen.

Ha en härlig lördag!!

Av Malin Berg - 14 maj 2011 06:13

Klockan ringde tidigt igår morse, men var någolunda pigg, hade ju en dag med shopping som väntade så det ändrade humöret.

Barnen kom iväg med Mathias som skjutsade dom till mamma som skulle ha dom hela dagen. Tack för att du ställde upp!! <3

Åt lite frukost, sedan så begav jag mig bort där bussen skulle plocka upp oss. En fyra timmars bussresa tog oss till paradiset för oss shoppingstokiga! Vi dela upp och för vi ville kolla på olika saker, så jag gick själv, men det var riktigt skönt. Hittade i princip allt jag var ute efter. Men även mycket saker som jag inte tänkt, men än så länge inget "onödigt".

Nu längtar jag efter att få hänga upp de nya gardinerna i både tvättstugan och sovrummet och bädda nya sängar med frächa sängkläder. Men först idag ska vi måla väggarna i rummet där bastun ska stå vita, tvättstugan ska också bli vit.

Nästa vecka kommer bli en händelserik vecka, bastun kommer hem på måndag, sängen på tisdag och glaset till inglasningen på torsdag.

Hittade även en baddräkt, så nu kan jag vara lugn inför simhallen på söndag, Barnen har också fått nya badkläder, Texas fick en UV-dräkt, medans Amanda fick en baddräkt. En ny röd-grön keps som var beställd av fröken Amanda hittades också, en röd, men gröna blommor, se vad hon tycker, se om jag får godkänt. Presenter till systersönerna som Amanda och Texas ska på kalas hos. En del Pippi grjer, både små figurer, en plånbok och det bästa av allt, pippikläder, så nu kan hon klä ut sig till Pippi, men det får vänta och bli en present till henne.


Nu hör jag små tassande steg i trappen.

Ha en härlig lördag!!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards