2barnsfamiljen

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Malin Berg - 16 maj 2011 06:52

Så var det måndag, men var lite smått förvirrad innan jag tittade på mobilen. Tanken var igår att åka till simhallen, men en simtävling fick ändra våra planer. Vi hade pratat om att åka till IKEA nästa helg, men ioch med avbokad simhall så drog vi igår istället. Det som stod högst upp på "detta måste vi köpa" var golvtrall till badrummet. När vi kollade lagerstatusen på IKEA i Linköping, fick vi åter tänka om. Så nu har vi även varit för första gången på IKEA i Kalmar. Men gillar nog den i Linköping bättre, men vi hittade allt vi sökte och lite därtill. Så nu är allt hemma.

Så det ska bli så skönt att när bastun är på plats så kan vi få allt klart.


Men efter att vi ätit på restuangen, kände jag mig konstig och illamående, men höll tillbaka och hoppades på att det skulle lugna sig, men tyvärr inte. Det är bra att packa ner en IKEA kasse för mycket. Säger inte mer än så.  

Fick bädda ner mig framför tv:n för mat var det inte på tal om. Skulle ställa mig upp men blev helt yr i skallen, trodde jag skulle svimma. Så det var bara att ligga kvar i fotöljen.

Nu är allt som det ska igen. Hoppas jag kan äta lite frukost. Sen blir det lite montering av bänkar.



Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards