2barnsfamiljen

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Malin Berg - 28 juni 2011 09:24

Idag sov jag riktigt skönt, men var så trött i går kväll, slumrade genom hela Johan Falk filmen, så i morse när jag fick sovmorgon, sov jag väldigt bra. Kring nio kom älskningarna upp och gav mig ett härligt uppvaknande. Mathias och Amanda drog in till stan för att växla in pengarna hon har haft i sin spargris. Pengarna som var där, ska hon få ta med sig till Virum älgsafari, som vi åker på idag.


Medans de är inne sitter jag och intar min frukost, men att ta en smörgås utan att Texas inte blir grinig är svårt, han är nämligen helt tokig i smörgås. Så det blev ite annat än att dela med sig. Trots att han redan ätit sin frukost.


Ha det fint, passa på att gå ut i solen och njut, om ni kan!!!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards