2barnsfamiljen

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Malin Berg - 6 juli 2011 21:36

Efter en liten sovmorgon klev jag upp och tog en kvarts trampning på crosstrainern. Men kort efter dusch åkte vi in till bvc. Vikt och längd och läkarbesök + vacc. (som uteblev och skjuts upp nån vecka på grund utslag på Texas)

Matchvikt: 8555 g

Längd: 70 cm


Efter bvc besöket får vi till ett par kompisar, vi tog med korv med bröd, som smakade riktigt gott ute. Och bättre blev det med en smarrig tårta.

Amanda lekte mycket, så hon till sist fick bäras ut på axlarna för att överhuvudtaget följa med till bilen. Jag hade ju en tid att passa inne i stan.


Klockan fyra hade jag en tid hos tatueraren, äntligen skulle Texas få hyllas med en tatuering på min kropp. Efter 2 timmar och 1800:- fattigare och med en öm överarm är jag lycklig som nu kan kika ner på de två fina blommorna som symboliserar jag och Mathias och framförallt de små knopparna som symboliserar Amanda och Texas, som en dag växer och blommar ut till en vacker blomma.


Bild kommer!!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards