2barnsfamiljen

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Malin Berg - 11 juli 2011 17:32

Bli aldrig berusad, var aldrig för lättklädd, flörta aldrig med en man, följ aldrig med en man hem, gör inte fysiskt motstånd eller skrik....

...för då får du skylla dig själv om du blir våldtagen anser var femte ungdom mellan 15-25. Sjukt.

Hon borde ha tänkt sig för innan hon klev utanför dörren i en lite för tajt kjol eller för urringad topp så tuttarna nästan ramlar ut. Jag behöver inte ens yttra mig om vad min åsikt är, jag hoppas att ni kvinnor och män som läser är så pass kloka så ni fattar ändå vad jag anser.

Ska vi undvika våldtäkter genom att låta kvinnor bära polotröja och jeans, även mitt i högsommarvärmen för att undvika blickar från kåta män.

 Ska vi kvinnor även be om ursäkt till våra män om de misshandlar oss, för att vi provocerade dom och de var tvunga att hytta med näven och spräcka våran läpp och ge en blåtira. Är det den åsikten vi vill att våra barn ska få med sig i livet, att är du man, ta för dig och är du kvinna klä på dig!


Ett nej är ett nej och kommer föralltid vara ett NEJ!!




Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards