2barnsfamiljen

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Malin Berg - 13 juli 2011 14:47

En ledig förmiddag och den spenderades vid gränsö kanal med lite fika och glada barn. Årets jippo kanalsimmet var i antågande och trots massor av bilar så var antalet människor i vattnet med roliga huvudbonader färre än de som stod och hejade på. Men solen visade sig ibland och då kändes det inte helt dumt ändå att sitta i det lite för torra gräset med en kanelbulle och cola.

Morgondagens lediga timmar kommer bjuda på 1-årskalas. Texas ska firas av mor och farföräldrarna. Det ska för enkelhetens skull göras små tårtbakelser av rulltårta, grädde och stora härliga blåbär. Enkelt men ta mig tusan så gott!

Nu vankas jobb, men är åter på hemmaplan kring nio ikväll. Så det känns helt ok.

Nu har tatueringen som pryder min högerarm börjat att läka och se fin ut, får nästa vecka visa upp den i studion så han får föreviga den.

Ja, nu ska jag packa i lite skojsit i väskan sen drar jag!

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards