2barnsfamiljen

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Malin Berg - 4 april 2012 06:56

Så lätt jag blev bortskämd med den härliga värmen som visade sg ett tag i början av mars. Nu -7 grader när jag gick ut på morgonpromenad. Men med en mössa och vantar så gick det kanon.


Igår var jag inne i stan och handlade små påskägg till barnen, men eftersom de får godisfyllda påskägg på lördag så köpte jag en liten leksak. Men kunde inte låta bli att inte köpa kinderägg, men dom här var med bilar och prinsessor.

Själv ska jag hålla ner på godis och påskmust i helgen.


Idag är jag hemma med barnen, så vi ska först äta frukost om en liten stund, sen ska vi åka in till Lager och leta efter nya byxor till mig, känner jag mig själv rätt, så blir det inte bara det. :)



Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards