2barnsfamiljen

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Malin Berg - 9 april 2012 09:13

Tycker det är skönt att helgen snart är över. Dagis och jobb ( för den ena av oss) igen. Min ledighet kommer i helgen, hur den ska spenderas vet vi ännu inte. Men nu längtar jag efter värmen. Skulle sitta gött när jag tar min morgonpromenad, vilket nu är lika rutinmässig som att borsta gaddarna på morgonen. Middagen igår hos hans mormor var lyckad, jättegod mat. Vi tog oss en sill och laxsmörgås på kavring med ägg, avokado, tomat, rödlök hur gött som helst. Middagen ikväll blir nötfärsbiff med aubergine och tomatsallad. Att nu låga god, nyttig mat känns roligt och det finns mycket recept att bli inspirerande av. Jag kollar mest på vardagsmaten.se Resultatet av bra mat och motion är -4 kg Jag är otroligt glad, peppad och motivationen är på topp.

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards