2barnsfamiljen

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Malin Berg - 3 maj 2012 12:35

Sitter och äter min lunch bestående av ägg och sill, riktigt gott! Kom för lite stund hem igen efter att först lämnat barnen på dagis, direkt efter fick Bella en kort promenad i skogen, sen drog jag på joggingskorna och gick bort till en grusväg, där började jag en lätt jogging, målet var att komma fram till klubbstugan som ligger 2 km bort. Jag orkade hela vägen, hämtade andan och stetchade lite och hade tänkt att promenera vägen tillbaka, men gick snabbt över till jogging igen, så orkade hela vägen tillbaka. *stolt*


 


Så här ser nu våran matplats ut. Bordet ska dock vitlackeras.

Längtar till Ullaredresan då det ska bl.a inhandlas kuddar, filtar och andra passade saker till "nya" köket.

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards