2barnsfamiljen

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Malin Berg - 19 maj 2012 11:25

Supernöjd med nya klockan!

Är så glad att jag äntligen har lyckats komma i ett par SNYGGA jeans! Morgonpromenaderna har gett resultat!


Väskan inköptes på gallerian brevid Ullared, många snygga märkeströjor och väskor till superpris. Där inköptes även en Kizz tröja och Miami Ink t-shirt till mig och en Metallica t-shirt till Mathias.



                  


Dockningsstation för min HTC telefon, för att spela musik, superbra ljud och lätt att placera vart vi än vill lyssna på musik!!

Hörlurar, telefonhållare till armen, när jag är ute och joggar. Träningskläder var väldigt billigt!


Så fick jag äntligen hem mina örhängen idag! Vad tycks?


En härlig dag i Ullared med massa shopping och många fynd! Finns en hel del annat jag inte visat upp här. Men det kommer efterhand!




  

Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards