2barnsfamiljen

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Malin Berg - 23 maj 2012 20:28

Jag har genomfört ett av mina mål! Jag har joggat 5 km!!


Har idag varit nere hos optikern, ögonen har blivit något sämre. Så solglasögonen jag beställde skulle vara skarpare än mina glasögon jag har idag, därför för att undvika att få huvudvärk och sånt knas, så kollade jag även ut nya glasögon. Men priset blev inte så mycket värre. Ena paret fick jag halva priset på.

Så nu är det bara att vänta ca 14 dar tills jag har dom.


Har även ringt och pratat med tatueraren, ska besöka honom i studion om ett par veckor, för att bolla lite ideer, han hade visst en ide om hur tatueringen skulle se ut, efter att ha sett bilden jag skickade över via mms.


Idag har även volvon besiktas, den gick igenom. Underbart! Så nu är det bara tuta och köra ett år till!


Ha fortsatt trevlig kväll!





Presentation

Bland blöjor, gråt och utspilld mjölk finns så så mycket kärlek så hjärtat blir fyllt till bredden. Att vara mamma är inte alltid lätt, men vem sa att livet skulle vara enkelt. Vem faan behöver tv..eller Lars Norén?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards